Her finner du informasjon om retur og angrerett.
Her finner du informasjon om retur og angrerett.
Bytte, retur og angrerett
Ved å kjøpe produkter på dette nettstedet godtar du vår refusjons- og returpolicy. Fordi våre produkter er kosmetiske av natur, og fordi kundesikkerhet er vår høyeste prioritet, godtar vi ikke returer av produkter hvor originalemballasjen er åpnet.
Dersom produktet ditt ankommer skadet eller defekt, vennligst send oss en melding for å avtale en bytteordning. For å motta et bytte må du sende oss et bilde (eller video hvis nødvendig) av produktet og den tilhørende skaden.
NB! Det er viktig at du kontakter kundeservice for å registrere/avtale din retur FØR du sender noe tilbake til oss. Dersom du ikke gjør dette kan du bli belastet et gebyr, se info lenger ned på siden.
Når du sender en vare i retur er det svært viktig at du skriver avsender tydelig utenpå pakken (Ditt fulle navn og adresse). Dette så vi enkelt kan vite hvem returen kommer fra. Dersom det ikke gjøres kan det oppstå problemer med din refusjon.
For generelle returer/angrerett av uåpnede produkter må det opprettes en returhenvendelse innen 14 dager etter levering – merk at forespørsler om refusjon/bytte som gjøres etter dette tidsrommet ikke vil bli akseptert. For å returnere et produkt må du sende det tilbake til oss i sin originale, uåpnede emballasje, uten skader og i samme tilstand som da du fikk det levert. Kunden er selv ansvarlig for å betale returfrakten. Vi anbefaler sterkt å bruke en sporbar tjeneste, da vi ikke er ansvarlige for returpakker som blir borte, stjålet eller skadet.
Angrefristen begynner å løpe:
- Ved enkeltkjøp av varer vil angrefristen løpe fra dagen etter varen(e) er mottatt.
- Ved kjøp av abonnement, eller innebærer avtalen regelmessig levering av identiske varer, løper fristen fra dagen etter første forsendelse er mottatt.
Alle returer av produkter som gjøres etter 14 dager vil være underlagt et lagerføringsgebyr på 25% av ordresum som trekkes fra det totale beløpet.
Returer av varer kjøpt gjennom andre forhandlere:
Dersom du ønsker å returnere en vare kjøpt fra en annen forhandler enn vårt nettsted, må du kontakte den aktuelle forhandleren der bestillingen ble gjort for retur/bytte/refusjon.
PAO-policy: vi aksepterer ikke retur eller bytte dersom bestillingen din ble levert mer enn 30 dager før datoen for din forespørsel.
Bestill nå
Bestill nå
- Utviklet i Norge
- Trygge ingredienser
- 100% trygg for emaljen